maanantai 13. helmikuuta 2012

Forever Alone Day.

Huomaan itsessäni huolestuttavia piirteitä. Haaveilen kesästä. Minusta tämä lähestyvä kevätvalo on ihan kiva. Minulla ei ole pakottavaa tarvetta päästä pimeään nukkumaan seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Alan suhtautua itseeni kevyesti.

Keväässä on sen muiden huonojen puolien lisäksi se huono puoli, että silloin suhdekaipuu kasvaa ihan uusiin mittoihin. Ajatus kesäheilasta tai siitä ihmisestä, jonka kanssa voisi yhdessä vihata kevättä, alkaa näyttää aina vain houkuttelevammalta. Ihminen on siis biologian orja, kevät on riiauksen aikaa... Ylermin siskokisseille oli tullut ensimmäinen mouru. Ylermi onneksi menetti lisääntymisviettihormonitoimintansa jo ennen tätä vuotta kunnaneläinlääkärin pöydällä minun toimiessa leikkausavustajana.

Ystävänpäivä voitaisiin puolestani nimetä uudelleen: Forever Alone Day.
Vaikka enhän mä ole. Hirrrrveen kätevä emäntä olisin. Vähän vaikea vain.

Ihan pakko jakaa ystävänpäivänä (tai sen aattona) Ystävänpäivä-niminen biisi, koska se on hyvä. Minulla ei ole mitään mielipidettä Tuure Kilpeläisestä, mutta tästä mä tykkään.

ja postia tulee myöhemmin tällä viikolla joillekin teistä
minulla on tänään perjantai
ja on sekin ystävänpäiväkortti, mikä on päivätty 14.2. :)


sä oot mun kun valot on sammuneet
sä oot mun kun pöytiä siivotaan

tulee mieleen fideksen bileet ja epäystävänpäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti