tiistai 14. toukokuuta 2013

Poljetaan silti vaan...

Jatkona aiemman postaukseni ytimeen "rakkaus on silti, ei siksi".

Sama koskee myös ystäviä. Juuri ne rakkaimmat ystävät osaavat välillä olla ihan kökköjä, kompleksisia ja vaikeita. Ja vanhemmat. Urpoja mielipiteitä, joita lauotaan väärään aikaan. Silti. Rakkaita ovat. Tää on kaikille mun ystäville! t: kiukkupylly



Yksi lempiyhtyeistäni PMMP lopettaa toistaiseksi. Huipulla on hyvä lopettaa, kun lopettamista voi sanoa todella lopettamiseksi eikä unohtumiseksi. Pidän PMMP:n rouheudesta ja kummallisistakin sanoituksista. Kohkaaminen on hyvästä. Kiitos Paulalle ja Miralle!


Kun olet itsekäs ja kakaramainen
ja heikkohermoinen, typerä nainen
Kun seinää kaksin käsin päällä hakkaat
Hei vatipää: sul on sisäinen trauma
märiset enemmän kuin kakaralauma
ja hengittämästä vihaisena lakkaat

Silloin olet minun kuva
minä olen sinun kuvasi
Silloin sinä olet
minun paskapäinen paras kaveri
pmmp: mummola


2 kommenttia:

  1. Heikkohermoinen, typerä nainen :D Hyvin menee, silti. -Saila

    VastaaPoista
  2. Tää on myös mun pyöräilykauden avausbiisi. :)
    Ja Saila, aika hyviä vatipäitä ollaan - traumoineen kaikkineen.

    VastaaPoista