sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ja seuraavana soitossa...

...STIG ja Puumaa mä metsästän! 

Suunnilleen näin alkaa jokainen automatkani nykyisin. Kuuntelen yleensä aina cd-levyjä autossa, mutta nyt olen vaihtelun vuoksi siirtynyt radioon. Ja Stig vainoaa minua.

Ensimmäinen muistikuvain ko. artistista oli Ryyppy. Pidin sitä karmeana teinikesärenkutuksena. Puuman alettua soida enemmänkin päässäni, katsoin myös Ryypyn videon - ja nauroin. Niinpä eksyin yhä syvemmälle youtuben ihmeelliseen maailmaan ja Stigin biiseihin. Pakko ihailla, miten taidolla tuo rumatukkainen jamppa parodioi räpgänstä-videoita (Rakkauden Bermudan kolmio) ja vappuihin jumiutuneita opiskelijoita (Ryyppy) tai tavoittaa se aidon ja oikean kapakkatunnelman (Puumaa mä metsästän).

Pakkohan on myös myöntää, että oman ikäkriisinsä läpikäyneenä tuo Puuma-biisi puhuttelee minua.

Ja jos hetkeksi pysähtyy tämän valtavan huumoriarvon äärelle, voi näistä(kin) biiseistä löytää jotain muutakin kuin känniääliöiden viihdykettä. Vai mitä pitäisi ajatella tästä biisistä:


Auto on kuin mereltä palaava laiva, mutta tänään alkaa helpottaa. Olen yhden kasteen päässä vapaapäivistä. Saan olla kotona, ihan omaan tahtiin!

2 kommenttia:

  1. Puumaa mä metsästän on niiiiiiiiin kova, kovat moovit kovin lämmittää vanhaa naista :D -Shaila

    VastaaPoista
  2. Jos kuitenkin jätämme vielä sen rivitanssin... pidetään kiinni vaan niistä omista (kissamaisen puumaisista?) muuveista. :D

    grrmjau

    VastaaPoista