sunnuntai 5. elokuuta 2012

Jos sattuisit kysymään tänään, lähtisin kanssasi itään.

Minulla alkaa huomenna loma. Ihan ensimmäinen palkallinen ja ansaittu loma. Kaksi viikkoa työpuhelimeen vastaa vastaaja ja minä suhaan ympäri Suomea. Tänään pakkaan kissat laatikkoon ja vien ne äidin ja miehensä  hoiviin. Siellä päivystää myös pikkuinen musta karvakerä nimeltä Nestori. Nestori on kovin sosiaalinen kissa, ja Urholla on suunnattomia sopeutumisvaikeuksia.

Minä lähden Itään. Matkaseura tosin on kipeänä. Mikään ei laske lomafiilistä niin tehokkaasti kuin vieressä sairauttaan kärvistelevä rakas.

Minua kutsuu myös Tampere. Uusi naispapin juhlapukuni saapui lopulta - ja istuvuus on kuin perunasäkillä. Lopulta sovimme, että menen jakun kanssa ihan liikkeeseen ja yhdessä ihmettelemme, että mistä saumoista on muka otettu sisään 300 euron edestä... Tällä hetkellä jakun alle kätkee vaikka pienen ihmisen minun lisäkseni. (Mielestäni en kuitenkaan ollut raskaana pukua sovituksessa tilatessani)

Tarkoitus olisi suunnata myös Ouluun. Ihan vain kavereiden vuoksi.


Matkafiiliksiin ja kesälomatunnelmiin johdattaa aina yhtä varmasti Scandinavian Music Group:



1 kommentti: