lauantai 25. kesäkuuta 2011

Yhtenä iltana...

Tämän kappaleen myötä toivotan hyvää juhannusta!


Olen kuunnellut tätä radiosta Sara-yhtyeen versiona. Haluan jakaa kanssanne alkuperäisen, koska siitä näette myös sanat. Hector sopii oikein hyvin myös juhannukseen ja viime päivien tunnelmiin. Olen odottanut ja pettynyt, kuullut epämiellyttäviä totuuksia ja siinä sivussa tykännyt työstäni.

Olen kahden kuusivarpaisen mutanttikissan emona ja opettelen suhteen luomista kissojeni kanssa. Urheampi uskaltaa jo viereeni kehräämään, pienempi keskittyy kaivamaan äidin kukkaruukuista mullat pois. Nyt minullakin on kotonani sitten joskus elävä olento odottamassa minua kotiin. Karvainen pikkuotus, jonka voin hukuttaa lässytykseen ja paijaamiseen. Oma terroristijoukko sohvakaluston ja kukkaistutusten tuhoamiseen.

Tulevaisuuteni hulluna kissanaisena on jälleen askeleen lähempänä! ;)

Ennen leiriä otan vielä yhden illan Joensuun kodissa. Minä, kirjat ja paljon sokeria ja väriaineita. Hyvä suhde kestää eronkin - sanovat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti